Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Puhu muista sarjoista

Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 00:45

Sarjahan kertoo naisista ja heidän perheistään, jotka asuvat Wisteria Lane kadun varrella. Kadun päähenkilöt ovat kukin hyvin omalaatuisia hahmoja, joista löytyy suurperheen äiti, entinen malli, kuuluisa keittokirjan kirjoittaja, avioeron tehnyttä ja monia muita hyvin erilaisia hahmoja. Juoni seuraa pääasiassa päähenkilöiden ihmissuhdeongelmia, jotka ovat jotenkin aina sitoutuneet taustalla olevaan mysteeriin. Jokaisella kaudella on siis oma mysteerinsä, jota niin katsojat kuin kadun väkikin koettaa ratkoa. Kauden viimeisessä jaksossa tämä mysteeri ratkeaa ja samalla luodaan pohjaa seuraavan kauden tapahtumille. Tällä kuudennella kaudella koetetaan selvittää mysteerisen kuristajan mysteeriä. Seuraako kukaan muu Täydellisiä naisia ja jos seuraa niin mikä sarjassa sinua kiehtoo?

Minä aloin seuraamaan Täydellisiä naisia heti pilootista ja jäin melko heti koukkuun. Olen seurannut kaikki tähän astiset kaudet hyvin tarkasti ja sarjan foorumilla ja kavereiden kanssa on tullut pohdittua mysteerien päätöstä. Yleensäkään minä en ole lähelläkään totuutta, mutta hauskahan sitä on koettaa arvuutella mitä on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Oma suosikkihahmoni on Susan joka on aivan suloinen koheltaessaan ja hän on hieman ajattelematonkin, siinä on jotain hyvin hellyyttävää. Lempipari taas on Susan ja Mike, joille en vieläkään oikein jaksa uskoa ruusuista tulevaisuutta, vaikka pari avioitui jo toisen kerran sarjan aikana.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 10 Tammi 2010, 00:52

Minä rupesin seuraamaan sarjaa heti, kun ne suomeen tulivat. Mutta viime kausi jäi katsomatta, koska sarja tulee siihen aikaa jolloin en ole kotona ja aina en muistanut nauhoittaa kyseistä sarjaa. Minunkin lempiparini on Susan ja Mike. Mike on ihana :D :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja talitintti » 10 Tammi 2010, 00:58

Mike on kyllä niin ihana. Nyt harmittaa ihan vietävästi kun Mike on jäänyt niin taka-alelle sarjassa ja saattaa olla useitakin jaksoja kun Mike vain käy nopeasti kääntymässä jossain taka-alla tai sitten häntä ei nähdä ollenkaan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Mosse » 10 Tammi 2010, 18:07

Minäkin olen seurannut sarjaa alusta asti. Sarja on hyvä sekoitus draamaa ja komediaa. Suosikkihahmoni on myös Susan, jonka kohellusta on kiva katsoa.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja -PV- » 11 Tammi 2010, 00:35

oon seuraannu vähän aikaa :)tosi hyvä sarja :) lempihahmoni on susan,karl ja george oli myös hauska :D :lol:
Avatar
-PV-
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 100
Liittynyt: 15 Heinä 2009, 22:37

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Emma » 04 Helmi 2010, 17:52

Kuten jotkut muutkin, minäkin olen katsonyt Täydellisiä naisia (a.k.a Täykkärit tai Despis) aivan alusta lähtien. Jäin heti koukkuun jopa ehkäpä ensimmäisestä minuutista, kun sarjan kertojaäänenä toimiva Mary Alice ampui itsensä.
En tiedä mikä siinä sarjassa sitten niin hyvää on, ehkäpä loistava kerronta, ja kun sarjassa on samaan aikaa loistavaa komediaa, mutta myös draamaa. :D

Lempihahmoni vaihtelevat aika usein, riippuen mitä hahmo on tehnyt. :lol: Välillä se on toilaileva Susan, välillä se on tiukkapipoinen Bree. Joskus nuo hahmot taas ärsyttävät toden teolla.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Catnip » 05 Helmi 2010, 14:24

Mäkin olen seurannut Täykkäreitä jo aika kauan. Se on mahtava sarja, enkä vois kuvitella miten kamalaa olisi kun maanantaisin ei tulisikaan sitä alkuviikon ehdotonta piristystä :D Ne päähahmot on hyviä, erityisesti tykkään Susanista ja Gabystä :-P
Bree ja Lynettekin on tosi hyviä, ja Edie oli yksi parhaimmista kun se vielä oli sarjassa. Harmi, että kuoli :parku:
Katherine on nyt ollut tosi ärsyttävä...
Täykkäreissä on Just hyvää huumoria, ja Mike on ihana (mieshahmoista paras) <3
Avatar
Catnip
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Marras 2009, 00:19

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja talitintti » 06 Helmi 2010, 23:47

Olenko ainut, jota häiritsee hirveästi se, että Mike on nykyään työnnetty todella sivuun sarjasta. Sen jälkeen kun morsian selvisi Mike on ollut esillä sarjassa vain muutamassa jaksossa. Minua tämä ainakin alkaa jo häiritä todella paljon. Nyt kun Katherinen sekoaminen selvisi hänestä on tullut uusi suosikkini ja odotan innolla seuraavia jaksoja ja sitä miten Katherinelle käy. :) Ennenhän en ole pitänyt tästä hahmosta ollenkaan.

Sanotaanko, että harvinaisen tökerönä ja huonona mainontana mainostan täällä(kin) Wisteria Lanea, joka on sarjalle omistettu foorumi. Sarjaa seuraavien kannattaa käydä vähintään katsomassa mitä sieltä löytyy ja tietysti rekkaantuminenkin kannattaa. :D
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 07 Helmi 2010, 00:30

Rekisteröidyin foorumiin, mutta pitää kattoo boxilta eka pari jaksoo ennen kun tuun kirjoittelemaan! Vaikka ei oon niin kiva kattoo, jos Mikeä ei näy :parku:
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Elo 2011, 20:04

Onko täällä ketään muuta jota harmittaa, että sarja päättyy 8 tuotantokauteen? En ole kylläkään seurannut sarjaa jatkuvasti, mutta sarja on yksi parhaista ja on ikävää jos se loppuu...Täytyy ostaa sitten kaikki tuotantokaudet niin voi katella niitä aina välillä :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Mosse » 12 Elo 2011, 22:20

Ejfan kirjoitti:Onko täällä ketään muuta jota harmittaa, että sarja päättyy 8 tuotantokauteen? En ole kylläkään seurannut sarjaa jatkuvasti, mutta sarja on yksi parhaista ja on ikävää jos se loppuu...Täytyy ostaa sitten kaikki tuotantokaudet niin voi katella niitä aina välillä :D


Jep. Mutta mieluummin näin, että se tiedetään etukäteen, niin käsikirjoittajat saavat kunnolla viedä sarjan päätöksen. Ärsyttää aina, jos sarjan teko lopetetaan siinä vaiheessa, kun sarja on tauolla ja sitten se jää kesken.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

ViestiKirjoittaja Cherry » 07 Maalis 2012, 20:48

Joskus aikoinaan sarjan tekijät puhelivat, että 7.kautta Despiksiä olisi maksimi. Olen siinä mielessä tyytyväinen, että osataan lopettaa ajoissa. Despiksilläkin on ollu pari heikompaa kautta ja usko sarjaan alkoi mennä. Nyt on kuitenkin mielestäni ollut taas uutta puhtia. Olen itse katsonut jenkkien tahtiin. Omista aikatauluista johtuen ei ole neloselta aina ehtinyt katsomaan.

Onhan se kuitenkin haikeaa, että yksi lempparisarjoista tulee tiensä päähän. Uskomattoman viihdyttävä ollut kokonaisuudessaan. Pakko hankkia kausiboxit omaksi joskus. Tämä kuitenkin on sellainen sarja, että kestää katselukertoja. Itse olen 1-3 kaudet katsonutkin varmaan pariin kolmeen kertaan.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron