Pako (Prison Break)

Puhu muista sarjoista

Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja EJ DiMera... » 15 Marras 2009, 17:21

Viimeksi muokannut Mosse päivämäärä 16 Marras 2009, 16:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Muutin otsikon
EJ DiMera...
 

Re: Pako 4

ViestiKirjoittaja talitintti » 15 Marras 2009, 23:15

Eikö aiheen voisi laajentaa koskemaan ihan koko Pako sarjaa...?

Paon neljättä kautta onkin jo tullut odotettua. Pidin tässä jo minimaalisen Pako maratoonin kun hankin tuossa reilut kuukausi sitten kaikki kolme Suomessa jo näytettyä tuontantokautta. Pakko kai se on myöntää, että nyt kaikki kolme kautta on sitten jo katsottu ja vielä tämän lisäksi tilasin Prison Break - The Final Break elokuvan, jonka myöskin olen ehtinyt katsomaan (kahdesti, jos ihan tarkkoja ollaan). Vaikka normaalisti olen harvinaisen utelias enkä varmasti koskaan pysty pitämään näppejäni erossa spoilereista, niin Pako on poikkeus. En nimittäin ole katsonut yhtään spoileria tai nelos kautta käsittelevää videota. Jollei tietysti lasketa The Final Break leffaa.

Nelos kaudelta odotan Lincin ja Sofian väliltä sutinaa ja Michaelin taistelua Saran puolesta ja totuuden selvittämiseksi. Lisäksi odotan sitä mitä Mahonelle tapahtuu, koska nyt kun katsoin kakkos kauden uudestaan aloin pitämään tästä hahmosta. Kuitenkaan kolmannella kaudella Mahone ei miellyttänyt millään tasolla. Myös T-Bagin tapahtumat kiinnostaisivat ja minua kiinnostaa tietää mitä T-Bagille tapahtuu ja miten hän päätyy tilanteeseen, jossa hän on TFB leffassa.

Lyhennelmänä; odotan tulevaa kautta todella innolla.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Pako 4

ViestiKirjoittaja Ejfan » 16 Marras 2009, 02:14

Minäkin odotan innolla neljännen kauden alkua :D Minulta jäi kolmannen kauden kolme viimeistä jaksoa katsomatta. Mikä jäi harmittamaan.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja Mosse » 16 Marras 2009, 16:26

Odotan myös uutta kautta, vaikka nyt on vähän hakusessa mihin viime kausi jäi. Paras kausi on ehdottamasti ensimmäinen.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja talitintti » 16 Marras 2009, 22:46

Mosse kirjoitti:Odotan myös uutta kautta, vaikka nyt on vähän hakusessa mihin viime kausi jäi.


Kolmas kausi päättyi siihen kun Whistlerin ja LJ:n vaihto saatiin lopulta suoritettua. Michael tahtoi saada selvyyden Saran kohtalosta ja lähtikin kostamaan Gretchenille Saran kuoleman. Linc puolestaan ei tahtonut vaarantaa tilannettaan Gretchenin takia ja jäi LJ:n kanssa odottamaan Sofian parantumista (Sofiahan sai luodista tulitaistelussa juuri sen jälkeen kun vaihto oli suoritettu). Siinä oli tiivistettynä mihin kolmannella kaudella jäätiin. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Marras 2009, 20:14

talitintti kirjoitti:
Mosse kirjoitti:Odotan myös uutta kautta, vaikka nyt on vähän hakusessa mihin viime kausi jäi.


Kolmas kausi päättyi siihen kun Whistlerin ja LJ:n vaihto saatiin lopulta suoritettua. Michael tahtoi saada selvyyden Saran kohtalosta ja lähtikin kostamaan Gretchenille Saran kuoleman. Linc puolestaan ei tahtonut vaarantaa tilannettaan Gretchenin takia ja jäi LJ:n kanssa odottamaan Sofian parantumista (Sofiahan sai luodista tulitaistelussa juuri sen jälkeen kun vaihto oli suoritettu). Siinä oli tiivistettynä mihin kolmannella kaudella jäätiin. :)


Kiitoksia :D . MTV3:lla on välillä erittäin pitkät tauot kausien välissä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja talitintti » 24 Marras 2009, 23:04

Johan oli kauden avaus. Paljon tapahtui, vaikka oikeastaan missään ei edetty. Pari ruumistakin tuli jo heti kättelyssä ja Sarakin löytyi. Olin oikeastaan todella pettynyt siihen kuinka helposti Sara löytyi, koska ei tässä sarjassa mikään tapahdu näin nopeasti. Olisin mieluusti katsellut pidempään Michaelin kiemurtelua syyllisyydessä Saran kuolemasta ja sitä miten hän pidättäytyisi Skyllan etsimisestä, koska tahtoisi löytää Saran. Myös Sonan tuhoutuminen oli minusta typerää. Olisin mielelläni katsonut miten Sucre ja Bellick sekä tietysti T-Bag pääsivät pois Sonasta ilman sen suurempia vaurioita. Vaikka olen aina inhonnut Bellickiä niin Bellickin ja hänen äitinsä kohtaaminen oli jotenkin todella omituisella tavalla suloinen. Mahone taas kipuaa jatkuvasti enemmän ja enemmän suosikikseni, mutta Michaelia Mahone tuskin ohittaa. :)

Tämä jakso herätti vain lisää kysymyksiä, johtuen siitä, että tiedän miten sarja loppuu.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja -PV- » 06 Tammi 2010, 16:17

Pako <33
Avatar
-PV-
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 100
Liittynyt: 15 Heinä 2009, 22:37

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja Sam » 07 Helmi 2013, 21:43

Pako on ehdottomasti kaikkien aikojen paras tv-ohjelma!

Kun kyseinen ohjelma joskus vuosia sitten alkoi Maikkarilla ja sitä mainostettiin, niin en ollut yhtään kiinnostunut koko sarjasta, eikä minulla ollut aikomusta aloittaa sen seuraamista. Paria jaksoa oli ensimmäisestä kaudesta tainnut jo tulla, kun kaksi veljeäni olivat molemmat katsoneet kyseistä sarjaa ja he sanoivat minulle, että kannattaisi katsoa! Noh, minähän aloin seuraamaan Pakoa ja tykästyin siihen heti! Tietenkin olin vähän pihalla mitä sarjassa tapahtuu kun pari jaksoa oli jäänyt katsomatta, mutta sain kyllä veljiltäni selitykset. Paon piti alunperin olla vain 13-osainen minisarja, mutta suuren suosion myötä sarjasta tehtiin neljä tuotantokautta. En ihmettele sarjan suosiota yhtään, mutta täytyy kyllä myöntää että kausien lisääntyessä myös juoni huononi. Tosin vaikka loppuakohden ideat taisivat olla aika lopussa, niin se ei silti vie "parhaimman televisiosarjan -titteliä".

Omistan kaikki tuotantokaudet, ja tietenkin The Final Break -levyn. Jos olen oikein pysynyt laskuissa mukana niin olen katsonut Paon 6 (?) kertaa, ellen enemmänkin. En kyllästy Pakoon vaikka katsoisin sen kuinka monta kertaa tahansa, mikä mielestäni osoittaa vaan sarjan mahtavuuden :pomppii

Michael & Sara :flower + kukka -origami :sydästän
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Pako (Prison Break)

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Helmi 2013, 15:54

Sarja oli hyvä, mutta loppua kohden jotenkin lopahti. :D Pitäisi kyllä katsoa uusiksi joskus kokonaan.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron