Poliisikoira Rex

Puhu muista sarjoista

Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja talitintti » 19 Elo 2009, 18:48

Poliisikoira Rex (Kommissar Rex) on itävaltalainen tv-sarja, jonka pääosassa on saksanpaimenkoira Rexin ja kolmihenkisen poliisiryhmä Wienin poliisiasemalla. Poliisikoira Rexi näytettiin vuosina 1994 - 2004, sekä uudestaan vuodesta 2008 alkaen itävaltalais-italialaisena yhteistyönä. Suomessa sarjaa on esitetty edellisen kerran muistaakseeni 2000-luvun alussa ja nyt kesällä Sub on ryhtynyt näyttämään sarjan uusintoja. Sarjan alkaessa Rexin "työpari" on Richard Moser (Tobias Moretti) ja möhemmin Morettin lähdettyä sarjasta Rexin työpariksi tuli Alexander Brandtner (Gedeon Bukhardt). Sarjassa tapahtuu myöhemmin muitakin vaihdoksia ja poistumisia. Sub näyttää tällä hetkellä neljättä tuotantokautta.

Marc Hoffmannista ( Alexander Pschill) tuli ryhmän johtaja Brandtnerin jälkeen vuonna 2002. Uusissa 2008 tehdyissä jaksoissa Rex muuttaa Roomaan ja hänen työparikseen tulee Lorenzo Fabbrin (Kaspar Capparon)

Mitä mieltä olette sarjasta ja varsinkin nyt on ehkä aiheellista kysyä kumpi oli mielestänne parempi Moser vai Brandtner?

Itse olen seurannut sarjaa sillon kun Nelonen näytti edellisen kerran Moserin aikaisia jaksoja ja nyt kesällä uusintoja on tullut uudelleen seurattua. Brandtnerin aikaista sarjaa en muista aiemmin katsoneeni. Its pidän ehkä Brandtnerista enemmän kuin Moserista, eikä ainoana syynä ole se, että Bandtner on komeampi tapaus. ;) Brandtner tuntuu ottavan Rexin huomioon enemmän keikoilla ja muutenkin hän on enemmän huolissaan siitä missä Rex menee kun taas jotenkin tuntuu, että Moserin aikaan Rex vaelsi enemmänkin omissa oloissaan eikä Moser pahemmin pelännyt kumppaninsa puolesta. Poliisikoira Rexin parasta antia on ehdottomasti Rexin kamppailu sämpylästä. Böck ja Rex ovat aivan loistava parivaljakko ainaisine taisteluineen. Sinänsä on kunnioitettavaa miten Böck jaksaa edelleen yrittää naruttaa Rexiä vaikka onnistuminen on suhteellisen heikkoa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja Nasu » 20 Elo 2009, 09:18

talitintti kirjoitti:Böck ja Rex ovat aivan loistava parivaljakko ainaisine taisteluineen. Sinänsä on kunnioitettavaa miten Böck jaksaa edelleen yrittää naruttaa Rexiä vaikka onnistuminen on suhteellisen heikkoa.


Tuossa olet aivan oikeassa :D
Minulla tuli sarjaa seurattua kun se aikasemmin näkyi. Nyt tulevia jaksoja aina silloin tällöin katsellut.
Jos Moserista ja Brandtnerista pitää valita niin käännyn varmaankin Moserin puolelle. Olin siihen niin ehtinyt tottua, mutta eiköhän se Brandtner kohta syrjäytä Moserin.
Tuo Böck on varmaankin Rexin jälkeen lempparini, mutta minusta mukava hahmo oli myös ennen Böckiä ollut Stockinger.
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja Ejfan » 20 Elo 2009, 09:28

Minä pidän enemmän Brandtnerista, koska hän on todella paljon komeampi kuin Moser.
Rex on todella söötti saksanpaimenkoira, vaikken yleensä sakemanneista välitäkkään.
Alexin ja Rexin kemiat toimivat mielestäni vieläkin paremmin kuin Richardin kanssa. Alex näyttää mielestäni enemmän tunteitaan kuin Richard, mikä on herttaista. Gedeon Burkhard on todella hyvä roolissaan ja on todella komea :D :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja HEIDI » 20 Elo 2009, 21:22

Minä olen seurannut Rexiä vasta äskeittäin poikakaverini seuraa joka päivä tätä sarjaa niin olen minäkin sitä nyt ruvennut seuraamaan Myös minusta Alex on paljon komeampi kuin Moser. Sille nauran aina kun Rex tekee temppuja Alexille ja hänen työtovereilleen. Ja Rex tykkää syödä toisten sämpylät. :D :D :D
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja Shelle` » 26 Elo 2009, 20:27

Oon joskus kattonu ihan pieniä pätkiä tästä, mut ei oo muuten kauheesti kiinostanu.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

ViestiKirjoittaja HEIDI » 17 Joulu 2009, 22:22

Tietääkö teistä joku että jääkö Alex pian pois tästä sarjasta? kun netissä lukee että Alex mukana vuosina 1998-2001 mun mielestä Tv:ssä näytetään nyt vuoden 2001 jaksoja. Alex ei saisi mielestäni poistua hän on niin suojelevainen Rexiä kohtaan ja ihmisiä jotka ovat vaarassa. Alex osaa olla Rexin kanssa paremmin kuin kukaan muu. :( :D
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja Ejfan » 01 Helmi 2010, 02:08

Nyt Rex muuttaa Roomaan ja saa uuden isännän. Tuli aika yllätyksenä tämä vaihtuminen, kun muistelen, että joskus, kun Marc oli Rexin isäntänä, niin Niki olisi mennyt ilotaloon peitetehtäviin. Vai onko sellainen tullut?
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja HEIDI » 28 Helmi 2010, 12:24

Ihanaa nyt Rex alkoi kokonaan alusta sub tv rupeaa näyttämään sarjan uusintoja alusta alkaen. Sen huomasin torstaina. Moser on nyt taas Rexin isäntänä jonkin aikaa. Kunnes suloinen Alex astuu kehiin. Alex on niin ihana Rexin kanssa sen kyllä huomaa että Alex on aivan toista maata kuin Moser.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja Ejfan » 28 Helmi 2010, 20:15

Mustakin on kivaa, kun ne aloitetaan alusta! Mutta olisin vaan toivonut, että näitä italialaisia rex-jaksoja olisi ollut enemmän, koska Lorenzoa esittämä Kaspar Capparoni on niin ihana :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja talitintti » 03 Maalis 2010, 21:34

Mitä ihmettä?!!? Onko Italia jaksojen näyttäminen lopetettu ja siirrytty niihin tylsiin Moser jaksoihin? Onko kellään tietoa jatkuuko Italia jaksot vielä joskus.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja HEIDI » 06 Maalis 2010, 21:41

Ehkä jatkuu. En minäkään tykkää noista Moser jaksoista. Toivottavasti pian näytetään niitä Alex jaksoja. Näin videon youtubessa jossa Alex tulee sarjaan Rex on masetunut Kun Moser kuoli Eikä Alexkaan kovin iloiselta näyttänyt. Alex oli menettänyt koiransa Arkon räjähdyksessä ja Rex Moserin. Rex ja Alex osasivat lohduttaa toisiaan. Se oli minusta ihanaa.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

ViestiKirjoittaja HEIDI » 20 Touko 2010, 11:58

Minä seuraan nyt Rex jaksoja joka päivä joskus katson niitä uudestaan netistä. Alex on niin ihana. Sitä on kiva katsella kun Rex ja Böck taistelevat sämpylästä.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Poliisikoira Rex

ViestiKirjoittaja neitokorento » 09 Elo 2010, 14:01

Olen seurannut sarjaa tosi kauan ja jäin lopulta koukkuun. Joka jako on katsottu ja netissä saatan niitä katsella uudelleenkin :) Toivottavasti sarja julkaistaisiin DVD:lle Suomessa. Ostaisin sen heti kun se ilmestyis. Rakastan Rexiä <3 <3 Niin ihana. Haluisin sen lemmikiks :D.
Avatar
neitokorento
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 11 Marras 2009, 20:12
Paikkakunta: Hämeenlinna

ViestiKirjoittaja HEIDI » 23 Elo 2010, 15:04

Minä jäin koukkuun tähän sarjaan viime vuonna. Nyt sub näyttää uusintana noita italian jaksoja. Sub sivulta kuulin kuukausi sitten suru uutisen Alex ei poistunut sarjasta vaan hän kuoli räjähdyksessä. Kaikki Rexin omistajat kuolee myös Marc kuoli ja Fabbri kuolee myös. Miksi Moserin kuolema näytettiin tv:ssä eikä Alexin kuolemaa. Sitä ihmettelen. :mad: :cry:
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron