Salatut elämät päätösjakso

Puhu muista sarjoista

Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja HEIDI » 07 Kesä 2009, 10:09

Mitä mieltä olitte salkkareiden päätösjaksosta? Minusta se oli ainakin aika järkyttävä kun Eero hautasi Paulan elävältä muka suojeli tätä ja vauvaa Aarolta. Sitten se kentaurin räjähdys Olen varma että Juulia ainakin kuoli. Eli tänne saa kirjoittaa salkkareista että oliko päätösjakso raju teidän mielestä?
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja Kripe » 07 Kesä 2009, 11:10

Musta jakso oli hyvä. Kerrankin jotain actionia Pihlajakadullakin, mutta kuitenkin elävältä hautaamisen olisi voinut jättää pois. Se meni jo vähän rajun puolelle. Ja juu, onhan sitä paljon spekuloitu, että Salla ja Julia kuolisivat, mutta saa sitten nähdä. En malta millään odottaa syksyyn asti ! :)
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja Lovers » 07 Kesä 2009, 11:42

Mun mielestä se oli varmaan salkkareiden paras jakso mitä olen koskaan katsonut. Tosin katson sarjaa vain kerran kuukaudessa.Mua ei oikein suomalaiset sarjat innosta.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja talitintti » 07 Kesä 2009, 17:27

Minustakin jakso oli positiivinen piristys. Alussa jakso näytti siltä, että siinä ei oikein tapahdu mitään, mutta sitten kun Eero vei Paulan hautausmaalle alkoi tapahtumaan. Eero on todella seonnut jos luuli, että Paula on haudassa turvassa. Kentaurin räjähdys oli sitten todella hieno lopetus kaudelle.

Keiden veikkaatte lähtevän sarjasta räjähdyksen takia? Minä veikkaan vahvasti, että Juulia lähtee tai ainakin toivon, koska hahmo ei koskaan ollut minusta mitenkään ihana. Muuten en tiedä ketkä muut lähtisivät. Kuitenkin veikkaan, että Miika (vai mikä se lääkäri olikaan) jää koska hänen kohdallaan jäi liikaa mustia-aukkoja, samoin Jenni, koska heidän romanssinsa jäi todella tyngäksi. Luonnollisesi Eero-Aaro jää, koska pitäähän jonkun osata käydä kaivamassa Paula ylös haudasta. Veikkaan myös, että samalla Lasse jää sarjaan ja Paula ja Lasse palaa taas yhteen. Stuba ja Niina jäävät varmaan myös sarjaan, koska he itse eivät saaneet selville sisaruuttaan. Ismo ja Salla taas on minulle itselleni hieman mysteeri enkä osaa päättää jäisivätkö he sarjaan vai eivät. Sen näkee sitten syksyllä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja HEIDI » 07 Kesä 2009, 19:51

En kyllä minäkään jaksa odottaa syksyyn salkkarit jäi niin jännään paikkaan onneksi tulee uusintoja vaikka ne ovat vuodelta 2004.
Kuva
Avatar
HEIDI
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3292
Liittynyt: 07 Elo 2008, 23:08
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja Shelle` » 12 Kesä 2009, 13:03

--
Viimeksi muokannut Shelle` päivämäärä 25 Touko 2014, 16:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja Brady » 15 Elo 2009, 16:08

Juulia kuoleen ja hyvä niin. Tuskin Aaro nyt oikeesti hautasit elävästi, tämä on sarja haloo!!!!!!!!!!!!!! Jos se oikeesti hautasi niin soitan heti poliisit, se on aika vakava rikos.
Brady
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 28
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 20:09

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja Pallero » 12 Kesä 2010, 21:24

Brady kirjoitti:Juulia kuoleen ja hyvä niin. Tuskin Aaro nyt oikeesti hautasit elävästi, tämä on sarja haloo!!!!!!!!!!!!!! Jos se oikeesti hautasi niin soitan heti poliisit, se on aika vakava rikos.


Mutta täällähän puhutaankin siitä sarjasta!
Ei täällä nyt niin hyväuskosta porukkaa ole, että sitä todeks kukaan luulisi.
Se oli vain jännittävä juonenkäänne SARJASSA.
Kuva
Avatar
Pallero
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 214
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:45

Re: Salatut elämät päätösjakso

ViestiKirjoittaja Shelle` » 19 Kesä 2010, 22:06

Keskustelu jatkuu täällä --> viewtopic.php?f=15&t=536
KIITOS.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron