Alias

Puhu muista sarjoista

Alias

ViestiKirjoittaja Nasu » 31 Maalis 2008, 19:08

Onko kukaan kattonut Aliasta, kun se näkyi?? Itse olen hurahtanut siihen vastikään kun ostin alennuksesta 1-3 kaudet.
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Mosse » 02 Huhti 2008, 17:42

Kyllä tuli katsottua kaikki jaksot, kun tuli vielä telkkarista. Kuului lempiohjelmiini ja elättelen toivoa, että sarja vielä joskus uusitaan kokonaan. Lempihahmoja ovat Sydney, Vaughn, Marshall, Will, Nadia ja Sark
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja Nasu » 02 Huhti 2008, 17:49

Olen katsonut vasta 3 ekaa kautta, odottelen viellä 4 ja 5 tuli halvempia niin ostaisin nekin. Tällä hetkellä lempihahmoihini kuuluu Marshall (ihan ykkönen), Dixon, Irina Derevko, Jack, Weiss, Sark ja Sydney
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Liza » 06 Huhti 2008, 17:55

Kyllä olen Aliasta katsonut ja myöskin hurahtanut siihen täysin. Kun sarja tuli telkusta niin katsoin aloin katsomaan sitä joskus 3 tai 4 tuotantokaudella ja loppuun asti katsoin. Sen jälkeen olen ostanut kaikki tuotantokaudet dvd bokseina ja katsonut sarjan kokonaisuudessaan monta kertaa. Alias on kyllä yksi parhaimmista sarjoista mitä tv:stä on tullut. Sitä jaksaa katsoa uudestaan ja uudestaan. Aluksi harmitti ihan hirveästi kun se jäi "vain" 5 tuotantokauden mittaiseksi, mutta oikeastaan jälkikäteen ajatellen se oli juuri oikea pituudeltaan, että ihmiset saa katsomaan sitä uudestaan. Omia lemppari hahmoja on just perinteiset Sydney, Vaughn, Marshall, Will ja Francie(ennen kun muuttui kaksoisolennoksi). Pahis tyypeistä pidän eniten Sarkista ja Irina Derevkosta. Mitäs mieltä muuten olette niistä ns. Suomessa esitetyistä kohtauksista?
Kuva
Avatar
Liza
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 201
Liittynyt: 10 Tammi 2007, 17:03

ViestiKirjoittaja Nasu » 06 Huhti 2008, 18:36

En olisi varmaan ikinä arvannut, että he olisitvat Suomessa (vaikka eivät olleetkaan).
Toisaalta olihan se ihan kiva, että "käväisivät" Suomessa.
Kuva
Not all those who wonder are lost / http://glawar.tumblr.com
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Mosse » 17 Marras 2008, 16:30

Alias alkaa vihdoin alusta. Torstaisin klo 20.00 TV Viidellä :moba:
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja Emma » 17 Marras 2008, 18:41

Mosse kirjoitti:Alias alkaa vihdoin alusta. Torstaisin klo 20.00 TV Viidellä :moba:


Whaaat? Oikeesti? JES! Mä katoin Aliasta neljänneltä kaudelta loppuun asti, ja se oli yks lempisarjoista.

Ja kerrankin TV Viideltä tulee jtn muuta kuin niitä saksalaisia rikossarjoja. (:
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57


Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron