Serranon perhe (Los Serrano)

Puhu muista sarjoista

Serranon perhe (Los Serrano)

ViestiKirjoittaja Emma » 18 Syys 2007, 19:50

Serranon perhe (esp. Los Serrano) on espanjalainen draamasarja. Kotimaassaan suositun sarjan on tuottanut Globomedia ja se sai ensiesityksensä Espanjan televisiossa Telecincolla vuonna 2003.
Tällä hetkellä Suomessa Serranoiden uusintoja näytetään viikonloppuisin, ja uudet jaksot alkavat taas ensi kesänä.

Sarjan alussa kolmen pojan leski-isä Diego Serrano menee naimisiin nuoruudenrakkautensa Lucía Gómezin kanssa, jolla puolestaan on kaksi tytärtä. Lucía tyttärineen asettuu asumaan Serranon taloon, ja sarjassa seurataan uusperheen ja sen ystäväpiirin elämää. Pääosa sarjan tapahtumista sijoittuu Serranon kotitaloon, Serranon veljesten tavernaan ja Garcilason kouluun kuvitteellisessa Santa Justan kaupunginosassa Madridissa. Sarja on kuvattu Villaviciosa de Odónin kunnassa Madridin lounaispuolella.
Tällä hetkellä Serranoiden uusintoja näytetään viikonloppuisin, ja uudet jaksot alkavat taas ensi kesänä.


Katsooko kukaan muu lisäkseni tätä ihanaa (ja samalla tosi hullua) sarjaa? Se on mielestäni tosi hyvä. <33 Se on TV1:sen yksi parhaimmista sarjoista, jota kannattaa katsoa. 8-)
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja melissa » 19 Syys 2007, 14:39

Katson! Todella hyvä sarja! Aloitin katsomaan joskus elokuun alkupuolella kun k-kaverini tahtoi samanlaisen hiusleikkauksen kuin evalla. Sitten päätin kantsoa ja jäin koukkuun ;> Suosittelen lämpimästi.
Kuva
Avatar
melissa
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 50
Liittynyt: 19 Kesä 2007, 10:55
Paikkakunta: säkylä

ViestiKirjoittaja Emma » 19 Syys 2007, 15:53

Heh. :-D

Ketkä ovet lempparihahmojasi siinä? Mulla on lähinnä Téte, Guille (vaikka ne onkin aika 'teinejä'), Rául ja África. Ja sitten vielä ihana pikkuinen Curro! <33 :heart3:
Joskus on myös ihan kiva katsella Fitin ja Santin sekoiluja, ne on niin hauskoja. :tsih:
Viimeksi muokannut Emma päivämäärä 22 Syys 2007, 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja Nasu » 19 Syys 2007, 15:59

Mä tykkään Currosta...
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja BelleBlackFani(Shelle) » 19 Syys 2007, 18:49

Mul on Eva Tete ja Afrika Candela ja Lucia ja Rgauel(kun se viel oli siin) Marcos jne...........Ja pikkuinen ihana Curro.
BelleBlackFani(Shelle)
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:16

ViestiKirjoittaja Mosse » 19 Syys 2007, 18:55

Aloin katsoa sarjaa aika alussa, ensin silloin tällöin, mutta sitten melkeinpä joka päivä. Kyllä voittaa amerikkalaiset "perhedraamat". Viikonloppuisin en ikinä ehdi/muista katsoa. Lemppareita Fiti, Curro, Raul, Africa ja Chuky. Santin ja Fitin hörhöilyt olivat kyllä hauskaa katseltavaa :taputus:
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

ViestiKirjoittaja Pauke » 20 Syys 2007, 15:28

Serranon perhe on tosiaan ihana sarja :D Mun lempparihahmot on varmaan Curro♥ Teté ja Marcos.
Avatar
Pauke
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Kesä 2007, 17:15
Paikkakunta: Huizzi

ViestiKirjoittaja Emma » 20 Syys 2007, 17:36

Mosse kirjoitti:Aloin katsoa sarjaa aika alussa, ensin silloin tällöin, mutta sitten melkeinpä joka päivä. Kyllä voittaa amerikkalaiset "perhedraamat". Viikonloppuisin en ikinä ehdi/muista katsoa. Lemppareita Fiti, Curro, Raul, Africa ja Chuky. Santin ja Fitin hörhöilyt olivat kyllä hauskaa katseltavaa :taputus:


Tosiaan, kyllähän se amerikkalaiset perhedraamat voittaa. :dance:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja talitintti » 20 Syys 2007, 19:32

Luin sarjasta eräältä foorumilta ja ajttelin että tuotahan pitää alkaa seuraamaan. Ihan hyvältä sarjalta vaikutti heti alkuun ja rupesin seuraamaan ihan aktiivisesti, harmi vaan, että töiden takia heinäkuussa en kerennyt katsomaan jaksoja kokonaan. Minä kun en kuulu aikaisiin aamuvirkkuihin katsoin ensin lähetysajan ja totesin, että tulee aivan liian aikasin minunlaiselle aamutorkulle. Kuitenkin ne iltapäivällä tulevat uusinnat olivat minun pelastus. Yleensä tein niin, että katsoin aamulla suunilee puolet ja päivällä alun.

Hahmot ovat hauskoja. Hasukinta on, että minulla meni suhteellisen kauan kun tajusin, että lapset eivät ole ottolapsia vaan pojat ovat Diegon lapsia ja tytöt Lucían lapsia. Naureskelin itsekseni kun tajusin mokani. Suosikkejani ovat Fiti, Raul, Africa, Curro ja Eva. En pitänyt Raulista alussa, mutta sitten kun Raul ja Africa alkoivat seurustelemaan aloin pitämään kyseisestä parista ja Raulistakin tuli mukava hahmo. Toinen ihana pari on Marcos ja Eva. Curro on ihana pieni poika. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja Emma » 20 Syys 2007, 20:24

Itsekään en pitänyt Ráulista alussa, kun se nuoleskeli Evaa, mutta sitten kun Áfri tuli mukaan kuvioihin, olen alkanut tosissani pitää Ráulista. Siis joo, aluksi ajattelin, että Rául haluaa vain seksiä, mutta sitten tuli näkyviin se pehmeä puoli. ^^ :love5:

Se on muuten aikaa kivaa katsottavaa, aina kun ne Chuky, Rául, Marcos, Guille yms. ovat aina tonkimassa Candelan ja Lucían kaikkia papereita ja koekysymyksiä/vastauksia, ja ne menee aina piiloon jonnekin pöydän alle. :tsih:





Tietääkö muuten kukaan yhtään juokkareita Serranoista? Itse tiedän vain muutaman... ^^
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja melissa » 13 Loka 2007, 16:34

Mulla on jäänyt Serranon perheen katselu aika vähälle nykyään. Mä en ole vieläkään oppinut kunnolla niiden nimiä eikä mulla ole oikeastaan mitään 'suosikki' näytteliää/hahmoa. Mutta Rául ja África ja Marcos ja Eva ovat todella ihania pareja.

Itse luin Miss Mixistä juonipaljastuksia. Laitan vaikkapa tähänkin;

~ Serranon perheen tulevaisuudessa on tiedossa häitä, eroja ja vauvoja; Santi ja Lourditas menevät kihloihin, naimisiin ja saavat myöhemmin lapsen

~ Myös Eva ja Marcos järjestävät häät, mutta juhla ei sujukkaan aivan odotetusti. Muun muassa Evan ex-poikaystävä yrittää estää seremonian kaikin tavoin

~ Eva ja Marcos muuttavat Barcelonaan

~ Serranon perhe saa Jenkeistä yllätysvieraan Paulin, joka sekoittaa talon elämän

~ Guille ihastuu siskopuoleensa Teteen, ja väittää, että he olisivat harrastaneet yhdessä seksiä

~ Lucialla ja Diegolla menee huonosti. He ryhtyvät treffailemaan muita ja harkitsevat eroa

~ Diego ryhtyy tapailemaan ex-naisystäväänsä, joka väittää myöhemmin olevansa Diegolle raskaana

~ Fiti ja Candela eroavat

~ Eva jättää Marcoksen, ja Marcos muuttaa takaisin Madridiin

~ Raúl pettää Africaa, ja Africa ja Marcos päätyvät suutelemaan

~ Eva ja Marcos palaavat yhteen ja muuttavat Ranskaan, josta he palaavat vauvan kanssa[/list]
Kuva
Avatar
melissa
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 50
Liittynyt: 19 Kesä 2007, 10:55
Paikkakunta: säkylä

ViestiKirjoittaja Emma » 13 Loka 2007, 20:50

( SPOIL ) Ja sitten vielä Lucía kuolee. Video siitä löytyy YouTubesta.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

ViestiKirjoittaja talitintti » 14 Loka 2007, 17:57

SPOIL!

* Tuo Fitin ja Candelan ero taisi olla jo esillä, mutta olen lukenut, että Candela löytää uuden miehen.
* Marcosin ja Evan lapsen nimi on Chloe.
* (tästä en ole varma, koska lähde oli todella huono) Lourditaksen ja Santin lapsi on kuuro.
* Evan ja Marcosin häät menivät mönkään, koska nuori pari ajatteli, että heillä on vielä aikaa mennä naimisiin myöhemminkin.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

ViestiKirjoittaja Nasu » 14 Loka 2007, 21:00

Millä nimellä se videois YouTubessa?? Siis se missä Lucía kuolee? En löytänyt sitä..
Avatar
Nasu
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 245
Liittynyt: 14 Syys 2007, 15:58
Paikkakunta: Tampere

ViestiKirjoittaja Emma » 15 Loka 2007, 08:27

Tässä olisi se video. Siis Lucíahan kuolee, kun on menossa katsomaan Santin & Lourdesin vastasyntynyttä vauvaa. Ainakin noin sen olen ymmärtänyt. ^^ Tuolta YouTubesta löytyy aika monia videoita tuosta onnettomuudesta, mutta tuo on varmaan kaikista pisin. :roll:
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Seuraava

Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron