Minkä sarjan katsoit viimeksi?

Puhu muista sarjoista

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Cherry » 26 Marras 2013, 20:48

Katsoin joskus Doctor Who:ta, mut sitten se jäi. :( Täytyy joskus aloittaa alusta. Sherlockia odottelen minäkin innolla!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Mosse » 27 Marras 2013, 21:32

Niinpä. Onhan sitä jo pari vuotta odoteltukin :D. Ja ne eivät vieläkään ole antaneet tarkkaa päivää, milloin eka jakso tulee. Päivitys: se alkaa 1.1.2014, toinen jakso tulee 5.1 ja kolmas 12.1 :ilontanssi .

Moffatin kevyemmästä tuotannosta Paritellen on myös todella hyvä.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Cherry » 29 Marras 2013, 23:25

Paritellen on tuttu sarja myös! Mulla itse asiassa ois omana kaikki jaksot kovalevyllä, pitäis katsoa uusiks. :)

Hihkuin myös, kun huomasin, et nuo päivämäärät julkistettiin!!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Tammi 2014, 19:32

Sain joululomalla katottua Mentalistin 2-5 kaudet (ensimmäisen kauden katsoin jo hieman aiemmin), ja katsoin myös Yhdysvalloissa tähän asti esitetyt kuudennen tuotantokauden jaksot. Kausien aikana jaksoissa vilahtelee muutamia Päivien Viemää näyttelijöitä, mm. Blake Berris, Judi Evans (vähän isompi rooli), Eric Winter (isommalla roolilla) sekä Michael Benyaer (Dr. Chyka).

Paljastamatta liikaa, kuudes kausi on hieman erilainen puolivälistä lähtien. En vielä osaa sanoa pidänkö muutoksesta vai en... aika näyttää.

Aloitin maanantaina Orphan Blackin. Koukutuin jo ensimmäisen viiden minuutin jälkeen. Mahtava sarja ja Tatiana... IHAN MAHTAVA! Sarah, Alison, Cosima ja Helena, kaikki hahmot näytelty täydellisesti. Felix, ja etenkin hänen ja Sarahin suhde tuo kivaa huumoria. Paul on myös kuuma :simmut Seitsemäs jakso tällä hetkellä menossa, mutta en millään haluais kattoa loppuun asti koska pitäis jaksaa odottaa huhtikuuhun asti seuraavaa tuotantokautta! :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Cherry » 10 Tammi 2014, 20:27

Mulla on meneillään Breaking Badin katselu tällä hetkellä. Netflixistä katselen. Olin aiemmin nähnyt johonkin 2.kauden puoliväliin, mut nelonen esitti sarjaa ihan surkeaan aikaan, niin se jäi kesken. Nyt on enää 5. ja viimeinen kausi jäljellä. Aika nopeaan tahtiin oon ehtiny kattoa. On kyllä hurjan hyvä sarja, eikä taso oo laskenu missään vaiheessa.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Sam » 10 Tammi 2014, 23:43

Mun pitäis itekkin kattoa Breaking Bad jossain vaiheessa, mutta tuntuu ettei aikaa oikein riitä kuin lomilla :D
Avatar
Sam
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 320
Liittynyt: 01 Heinä 2012, 21:32
Lempihahmo(t): Sami, WilSon, Marlena
Lempipari(t): Will & Sonny :)

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Mosse » 15 Tammi 2014, 21:11

Tykkäsin todella paljon Sherlockin 3.kaudesta. Toka jakso oli ehdottomasti paras, ylipäätään paras yksittäinen tv-sarjan jakso, minkä oon katsonut vähään aikaan. Jaksoissa oli taas visuaalisesti kauniita ja näyttäviä kohtauksia. Ja nyt täytyy taas odottaa pari vuotta Sherlockin ja Mirandan uusia jaksoja.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 18 Tammi 2014, 23:22

Serranon perhe (dvd)
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Cherry » 23 Tammi 2014, 01:15

Sam kirjoitti:Mun pitäis itekkin kattoa Breaking Bad jossain vaiheessa, mutta tuntuu ettei aikaa oikein riitä kuin lomilla :D


Suosittelen! Kaudet kuitenkin ovat aika lyhyitä (alle 20 jaksoa per kausi, eniten jaksoja on viimeisellä kaudella). Ehkä aluksi myös tuntuu etenevän liian hitaasti, enkä jaksanut ahmia jaksoja putkeen niin monta. Oli kyllä mieletön sarja. :D Alussa myös mietin, et onkohan tää vähän yliarvostettu, vaikka alusta asti pidinkin sarjasta. Mut on mielestäni kaiken hehkutuksen arvoinen. :D

Sherlockin 3.kauden kimppuun pääsin nyt sitten minäkin, kun Yle esittää jo tuota 3.kautta! Tosi nopeeta toimintaa. Muuten olisinkin varmasti katsonut muita reittejä pitkin, mutta koska huomasin sen tulevan näin pienellä viiveellä, en sitten muilta sarjoiltani kiirehtinyt. Iso kiitos Ylelle!
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Tammi 2014, 19:28

Cherry kirjoitti:Sherlockin 3.kauden kimppuun pääsin nyt sitten minäkin, kun Yle esittää jo tuota 3.kautta! Tosi nopeeta toimintaa. Muuten olisinkin varmasti katsonut muita reittejä pitkin, mutta koska huomasin sen tulevan näin pienellä viiveellä, en sitten muilta sarjoiltani kiirehtinyt. Iso kiitos Ylelle!


Munkin piti odottaa, mutta mä ratkesin :D. Katon ne kuitenkin nyt uudestaan, kun ne Yleltä tulevat. Tällä viikolle tulee kauden lempparijaksoni :sydästän :rofl:. Se on tosi hyvä, että kanavat ovat vihdoin alkaneet tuoda pienemällä viiveellä näitä jaksoja. Walking Deadissa on kyllä paras viive (jollei oteta huomioon sitä Doctor Who:n erikoisjaksoa, joka tuli livenä). Entinen viikon viivekin oli jo todella hyvä, mutta viime syksyn se tuli päivän viiveellä :).
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Cherry » 02 Helmi 2014, 19:48

Sherlockin 3.kausi on mun mielestä paras tähän astisista! :D Tänään vielä vika jakso edessä.
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Tammi 2015, 20:00

Sain vihdoin katsottua kaikki In the Fleshin jaksot. Ihan mahtava sarja, suosittelen. Jaksoja on yhteensä vain 9 (jaksot kestävät reilu 50 min.) eikä vielä ole tietoa jatkuuko sarja kolmannelle kaudelle.



The show depicts life after "The Rising". During The Rising, deceased teenager Kieren Walker and thousands of other people who died in 2009 were re-animated as rabid zombies. The re-animated people were hunted down during "The Pale Wars" by armed militias. A medication was found to bring consciousness back to the undead, returning their minds to who they were before dying. The undead that were not killed by the militias were then rounded up and were given medication and rehabilitation by the government in a plan to reintroduce them to society. They are given contact lenses, cosmetics, and daily injections of medication to help them conceal their partially deceased status. They are officially referred to as survivors of Partially Deceased Syndrome (PDS), and pejoratively known as "rotters". Many are haunted by returning memories of the atrocities they committed while rabid. In the extremist village of Roarton, PDS sufferers face prejudice from the villagers upon their return.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Cherry » 14 Tammi 2015, 17:14

^Kuulostaa kyllä kiintoisalta! :D

Mä oon katsellut tässä lomalla Siskoni on noitaa 2 ekaa tuotantokautta ja Frendejä 3 tuotantokautta. Erityisesti Siskoni on noitaa oli kiva katsoa pitkästä aikaa. Nyt päättyykin Netflixin tilaus parin päivän sisällä, niin sitten voi yrittää katsella vaihtariaikana rästiin jääneitä sarjoja sellasella tahdilla mitä ehdin. :)
Kuva
Avatar
Cherry
Tarjoilijana Brady Pubissa
Tarjoilijana Brady Pubissa
 
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 13:49
Lempihahmo(t): Lucas, Sami, Nicole, Will, Jack.
Lempipari(t): Lumi & Wilson.

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja ReneMi5 » 25 Loka 2015, 18:37

Breaking Bad
Kirjanpito ohjelma Mac-ille? - Käyttää SimplBooksia!
ReneMi5
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Loka 2015, 16:15
Lempihahmo(t): Nicole
Lempipari(t): Samantha ja Lucas

Re: Minkä sarjan katsoit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Shelle` » 03 Touko 2018, 22:28

Enbuske, Veitola & Salminen
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

EdellinenSeuraava

Paluu Muut tv-ohjelmat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron