Muut foorumit

Oletko löytänyt hyviä sivuja? Jaa osoitteet muiden kanssa

Muut foorumit

ViestiKirjoittaja talitintti » 03 Kesä 2009, 22:09

Varmasti muutkin kuin minä on ahkeria foorumeilla kävijöitä, joten jos ryhdyttäisi listailemaan foorumeita joilla käytte ja muutenkin foorumeija, joita suosittelette muille käyttäjille.

Vuotis on ensimmäinen foorumi missä rupesin aktiivisesti käymään. Vuotava noidan kattila eli tuttavallisemmin vuotis on varmaan Suomen suurin Harry Potter foorumi ja vuotiksessa saa kyllä ajan kulumaan.
Wisteria Lane on minun ja kaverini ylläpitämä Täydelliset naiset foorumi. Foorumin perustimme alkujamme siksi, että emme löytäneet Täydellisiin liittyvää foorumia ja halusimme kokeilla millaista on pyörittää omaa foorumia.
One Tree Hill on toinen minun ylläpitämä foorumi, jonka aiheena on One Tree Hill tai suomennettuna Tunteet pelissä tv-sarja.
Mustaa Helmeen kannattaa rantautua, jos Pirates of the Caribbean elokuvat kiinnostavat, koska siellä porukka innostuu nopeasti keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta joka vähänkin liittyy PotCiin.
Lumotuissa tulee pyörittyä nykyään enemmän tai oikeastaan aiemmin tuli oltua enemmän, mutta kun foorumi muutti niin aktiivikävijät putosivat ja muutenkin porukka on minua huomattavasti nuorempaa niin lumotuissa kirjoittelu ei oikein ota luonnistuakseen minulta.
Siinä oli muutama. On niitä varmati muitakin, mutta nuo on mitä tarkistan suunileen kerran päivässä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Paluu Linkit (Yleiset)

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron