Day of Days 2011

Yleistä keskustelua sarjasta

Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja DHfan » 23 Loka 2011, 19:33

Arvatkaapa, kuka aikoo mennä kaupunkiin, jonka on aina tahtonut nähdä, sekä osallistua siinä sivussa Day of Days - tapahtumaan ;D Minä<3 :jee
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja Mosse » 23 Loka 2011, 20:04

Ihanaa :D . Odotan paljon kuvia ja raporttia päivästä. Onko se jo tiedossa, ketkä kaikki ovat tänä vuonna samoissa nimikirjoitusjonoissa?
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja Ejfan » 23 Loka 2011, 22:09

DHfan kirjoitti:Arvatkaapa, kuka aikoo mennä kaupunkiin, jonka on aina tahtonut nähdä, sekä osallistua siinä sivussa Day of Days - tapahtumaan ;D Minä<3 :jee

Vähän mahtavaa!! Mun yksi unelma on nähdä JS ja sä saat nähdä sen pian... Vähän oon kade, mutta aivan mahtavaa varmasti sinulle nähdä Drake ja Deidre :D
Nauti meidänkin puolesta!!!! :peukku
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja DHfan » 24 Loka 2011, 19:27

juu lupailen laittaa kuvia yms tänne sitten kun joskus kotiudun :) En ite tiie viel yhtää niist pöydist, mut omalla listalla ois mielenkiintoisimmat tavata Deidre&Drake (must), Missy&Matt, Peter, James&Ari, Bill&Susan. Eli hyvinkin tod.näk. kaikki eri paikoissa. Mutta katsellaan sitten paikan päällä jonojen puolesta mitä pystyy ja ehtii :)

Päätin tosiaa, et se on nyt tai ei koskaa. Oon nimittäin aikaisempinakin vuosina miettiny et ois kiva päästä osallistumaa toho tapahtumaa, ja tänä vuonna mua ei estä mikään, koska pidän opiskeluista välivuotta ja pomo on todella reilu, että päästää noin vain lähtemään. Ja ens vuonna toivon mukaan on opiskelupaikka plakkaris. Mut vähän kyl hermostuttaa ku lähen yksin matkaa :D Joskin oon kyl matkustellu aika paljon perhe- & kaveriseurassa, mut en oo kyl aiemmin ees Euroopan ulkopuolel käyny. Muttaaah kysyvähän ei tiellä eksy ja se, mikä ei tapa, vahvistaa :D Ja jatkolennon missaaminen opettaa varmasti paljon uusia asioita xD
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja DHfan » 24 Loka 2011, 19:31

Ja tää vuos on myös sen puolest otollinen, et hyvin pitkälti kaikki mun suosikit on paikalla^^ Kun sitähän ei kukaan tiedä, miltä tilanne vuoden päästä näyttää
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja DHfan » 24 Loka 2011, 19:33

uulalaa ja Mary Beth on ilmeisesti kans siellä, lisätään sekin korkealle mun top-nimien listaa :D
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja Mosse » 25 Loka 2011, 21:56

Toivottavasti näet mahdollisimman paljon tähtiä ja pidät hauskaa. En tiedä, milloin olet lähdössä, mutta hyvää matkaa jo etukäteen! :D
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Day of Days 2011

ViestiKirjoittaja Mosse » 05 Marras 2011, 19:36

Tänä vuonna ei tule viime vuoden tapaan livelähetystä netissä :(.

Näyttelijöiden nimikirjoituspisteet tälle päivälle. Alison ja Arianne jättäytyivät viime tipassa pois. Myöskään Lauren Koslow ja Kristian Alfonso eivät ole paikalla.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron