Samin Suhteet

Yleistä keskustelua sarjasta

Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja :P » 06 Syys 2008, 22:32

Samin lukuisat tuhoon tuomitut suhteet. Täällä voitte keskustella niistä.

Samin suhteita:

Sami<3Austin = Saustin
Sami<3Franco = ?
Sami<3Brandon = Brami
Sami<3Lucas = Lumi
Sami<3Lucas = Lumi
Sami<3Austin = Saustin
Sami<3EJ = Ejami
Sami<3Lucas = Lumi
Sami<3EJ = Ejami

Menikö se noin? Sanokaa jos ei :P

Samistä tulisi hyvä hääpukukauppias, olikohan hänellä niitä 8? :D
Kuva

Kuva
Avatar
:P
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 220
Liittynyt: 11 Heinä 2008, 21:37
Paikkakunta: Kangasala

Samin suhteet

ViestiKirjoittaja Christina » 13 Tammi 2009, 16:02

Meni ne mun mielestä oikein. Olen aina ollut sitä mieltä ,että Sami ja Lucas kuuluvat yhteen. Ej ja Sami taas ehkä ja ei. Toivottavasti Sami ja Lucas voivat joskus mennä naimisiin ilman mitään keskeytyksiä.
Christina
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 7
Liittynyt: 13 Tammi 2009, 15:55

Re: Samin suhteet

ViestiKirjoittaja Shelle` » 13 Tammi 2009, 20:10

Christina kirjoitti:Toivottavasti Sami ja Lucas voivat joskus mennä naimisiin ilman mitään keskeytyksiä.

Niimpä. Toivottavasti Sami ei mokaa kaikkea seuraavalla kerralla kun he ovat menossa naimisiin.
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

EJAMI<3

ViestiKirjoittaja jennie_9 » 11 Helmi 2009, 12:06

MUN MIELESTÄ EJ JA SAMI KUULUU YHTEEN :D :) :!: :!: :!: :-P [/i]
jennie_9
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Tammi 2009, 21:19
Paikkakunta: pietarsaari

ViestiKirjoittaja Ejfan » 11 Helmi 2009, 12:23

jennie_9 kirjoitti:MUN MIELESTÄ EJ JA SAMI KUULUU YHTEEN :D :) :!: :!: :!: :-P [/i]


Niin kuuluvat :moov:.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

ViestiKirjoittaja Narya » 15 Helmi 2009, 18:39

Sami on kyl niin Sami :D Mutta mä ainakin uskon et Sami on nyt vihdoin löytänyt EJ:stä itselleen sielunkumppanin :)
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja eltsku » 27 Huhti 2009, 20:39

Samille ainoa oikee mies on Lucas!!!!!!!!!!!!!!!!
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Ejami vs Safe » 15 Touko 2009, 10:36

Minä tykkään Samista Ej:n, Lucasin ja Rafen kanssa, mutta luulen, että Sami ja Ej menee lopulta yhteen! :mota:
Kuva
Avatar
Ejami vs Safe
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 237
Liittynyt: 30 Huhti 2009, 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja eltsku » 07 Kesä 2009, 14:36

ehkä se ej ja sami voisikin olla ihan kiva pari :::D
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 00:34

Pistetään nyt tämä viesti tänne kun taitaa tänne paremmi sopia. Lainaus on tuolta Sami ja Lucas topicista.

Lovers kirjoitti:Mulla menee hermot näihin Samin mies juttuihin. Toivon, että kun se seuraavalla kerralla menee naimisiin ,että se myös pysyy naimissa.
Oli sitten mies, jonka kanssa on sitten Lucas, EJ, Rafe tai kuka lie!


Olen niin samaa mieltä kanssasi. Todella ärsyttää lukea mitä Jenkeissä tapahtuu kun siellä kirjoitetaan jatkuvalla syötöllä Samille uusia miehiä. Rupesin tuossa kuka lie kohdalla miettimään kuka olisi todella extreme valinta nykyisistä sarjan hamoista Samin mieheksi. Toisaalta suunileen puolet on jotenkin Samille sukua, mutta onko tuo koskaan haitannut tässä sarjassa ketään. Jostain haastattelusta luin, että Alison olisi halunnut näytellä enemmän Philipin näyttelijän kanssa, mutta en kuollakseni muista kumpaa hän tarkoitti. Jotenkin kaikuu mielessä, että se olisi tämä sotilas Philip, joka lähti juuri Suomen jaksoista, jonka näyttelijän nimeä en saa mieleeni. Philip ja Sami olisi todella omalaatuinen pariskunta jo ikäeronsa puolesta, mutta entistä nuorisoahan vanhennetaan kokoajan ja aikuiset pysyvät samassa iässä, joten tuokaan ei olisi enää kauaa kovinkaan suuri ongelma. Jotenkin en pääse yli ensimmäisestä ajatuksestani eli Victorista. En todella tiedä mistä se tuli mieleeni, mutta siinä vasta olisi mies Samille.

Josko Samille oikeasti kirjoitettaisi mies jonka seuraan hän jäisi, koska jatkuva miehen vaihtelu alkaa tympimään.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 00:40

Olen niin samaa mieltä kanssasi. Todella ärsyttää lukea mitä Jenkeissä tapahtuu kun siellä kirjoitetaan jatkuvalla syötöllä Samille uusia miehiä.

Josko Samille oikeasti kirjoitettaisi mies jonka seuraan hän jäisi, koska jatkuva miehen vaihtelu alkaa tympimään.


Olen täysin samaa mieltä näistä Samin suhteista. Vaikka Sami on mun lempihahmo, on mua pikkuhiljaa alkanut tympiä nämä miestenvaihdot. Kirjoittajat vaihtavat Samille miestä kuin sukkia. Toivon, että seuraavan kerran kun Sami menee naimisiin (mieluiten EJ:n kanssa :D), hän myös pysyy naimisissa. Tosin jos kyseessä on Rafe (mitä nyt en usko ollenkaan).
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Lovers » 08 Kesä 2009, 00:48

Samilla on miehiä riittänyt yllin kyllin. Luulin todella, että EJ jäisi Samin viimeiseksi mieheksi.Mutta ei, pitihän sen rakastua taas uuteen mieheen, Rafeen. Tosi asiahan on se, että Sami rakastaa kaikkia kolmea(Ej,Lucas,Rafe), mutta ketä eniten? Mielestäni todennäköiemmät ovat EJ ja Lucas, koska nillä on lapsia.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 00:52

Minä pidän myös Lucasia ja EJ:tä vahvimpina vaihtoehtoina Samin "lopulliseksi ja viralliseksi mieheksi". Onhan se kuitenkin niin selvästi nähtävissä, että nämä kaksi ovat ne kaksi Samin suurinta rakkautta, vaikka onhan menneisyydessä kaikki Austinit ja vastaavat. Silti nämä kaksi miestä varmasti tulee olemaan Samin ympärillä pitkään eikä pelkästään lapsien takia. Minä en jaksa uskoa, että Rafe pyörisi kuvioissa kovinkaan kauaa. Se on enää ihan pienen ajan kysymys koska Rafe putoaa pois kuvioista. Sen jälkeen olisi virkistävää nähdä Sami sinkkuna, koska sitä ei olla nähty todella pitkään aikaan.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 00:54

Lovers kirjoitti:Samilla on miehiä riittänyt yllin kyllin. Luulin todella, että EJ jäisi Samin viimeiseksi mieheksi.Mutta ei, pitihän sen rakastua taas uuteen mieheen, Rafeen. Tosi asiahan on se, että Sami rakastaa kaikkia kolmea(Ej,Lucas,Rafe), mutta ketä eniten? Mielestäni todennäköiemmät ovat EJ ja Lucas, koska nillä on lapsia.


Jep. Mutta Rafe on vain lohduttaja Samille. He eroavat kuitenkin lähiaikoina Gracen takia.
Niin, jäljelle jäävät EJ ja Lucas. Itse toki toivon, että Samin lopullinen mies tulisi olemaan EJ, mutta se jää nähtäväksi. Pahoin pelkään, että se kuitenkin saattaisi olla Lucas, sillä heillä on pitkä historia, ja he ovat aina jossain vaiheessa palanneet yhteen. Toisaalta Santo&Colleen viittaisi siihen, että EJ ja Sami on luotu toisilleen. Gracen kuolema luultavasti lähentää EJamia, ja siinä olisikin tilaisuus EJamille.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 00:56

talitintti kirjoitti:Minä pidän myös Lucasia ja EJ:tä vahvimpina vaihtoehtoina Samin "lopulliseksi ja viralliseksi mieheksi". Onhan se kuitenkin niin selvästi nähtävissä, että nämä kaksi ovat ne kaksi Samin suurinta rakkautta, vaikka onhan menneisyydessä kaikki Austinit ja vastaavat. Silti nämä kaksi miestä varmasti tulee olemaan Samin ympärillä pitkään eikä pelkästään lapsien takia. Minä en jaksa uskoa, että Rafe pyörisi kuvioissa kovinkaan kauaa. Se on enää ihan pienen ajan kysymys koska Rafe putoaa pois kuvioista. Sen jälkeen olisi virkistävää nähdä Sami sinkkuna, koska sitä ei olla nähty todella pitkään aikaan.


Lyön kuitenkin vetoa, että nopeasti se Sami löytää lohduttajan, joko sitten Lucasista tai EJ:stä. Myös Lumille olisi tilaisuus, jos Chloe jättäisi Lucasin samaan aikaan kun Sami Rafen tai toisin päin, ja muutenkin Gracen kuoleman takia. Luulen myös, että Gracen kuolema saa Samin ajattelemaan, kenen kanssa hän todella haluaa olla. Ja sitten hän luultavasti valitsee joko EJ:n tai Lucasin, ja pysyy tämän kanssa vaikeuksista huolimatta.
Viimeksi muokannut Kripe päivämäärä 08 Kesä 2009, 01:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron