Samin Suhteet

Yleistä keskustelua sarjasta

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Lovers » 08 Kesä 2009, 00:58

Joo mäkin haluaisin nähdä Samin sinkkuna. Sitten ne voisi rauhassa mennä treffeille Ej:n ja Lucasin kanssa, EJ:n erottua Nicolesta ja Lucasin erottua Chloesta. Sillä ne nyt on selvästi epäparit. Sitten Sami voisi rauhassa miettiä , että kumpaa se sitten enemmän rakastaa.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 00:59

Minä en jaksa uskoa, että Sami ja EJ pidetään yhdessä tuon tarinan takia. Lähinnä oikeastaan toivon, että jos he palaavat yhteen taustalla ei käytettäisi enää sitä tarinaa ja tätä kohtalo juttua. Eiköhän se ole jo käytetty ja jos he palaavat yhteen niin sitten olisi ehkä parasta laittaa heidät yhteen ihan vaan rakkauden takia, ei kohtalon takia. Toisaalta nyt kun aletaan jossittelemaan niin Samin ja Lucasin menneisyys voi myös kaatua tämän parin kohtaloksi. Parilta löytyy sen verran paljon myös ikävää menneisyyttä kauniin ja ihanan menneisyyden lisäksi, että sekin voidaan nostaa taas pintaan ja sitten pari ei taaskaan ole edes puheväleissä.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:01

Lovers kirjoitti:Joo mäkin haluaisin nähdä Samin sinkkuna. Sitten ne voisi rauhassa mennä treffeille Ej:n ja Lucasin kanssa, EJ:n erottua Nicolesta ja Lucasin erottua Chloesta. Sillä ne nyt on selvästi epäparit. Sitten Sami voisi rauhassa miettiä , että kumpaa se sitten enemmän rakastaa.


Tällä hetkellä Jenkeissä ei tunnu olevan yhtään "oikeaa paria" kaikki parit tuntuvat olevan juuri näitä mainitsemiasi epäpareja. Ajatelkaa nyt Lucas ja Chloe, tämä pari ei tule varmaan koskaan mahtumaan minun ajatuksiini. Kaikki parit vaan hajalle ja kaikki sinkuiksi niin eiköhän sitä sitten taas ole jotain järkeä tässäkin sarjassa.
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 01:02

Lovers kirjoitti:Joo mäkin haluaisin nähdä Samin sinkkuna. Sitten ne voisi rauhassa mennä treffeille Ej:n ja Lucasin kanssa, EJ:n erottua Nicolesta ja Lucasin erottua Chloesta. Sillä ne nyt on selvästi epäparit. Sitten Sami voisi rauhassa miettiä , että kumpaa se sitten enemmän rakastaa.


Näinhän se periaatteessa olisi paras, mutta siihen menisi aikaa, ja olen kärsimätön. :lol:
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Lovers » 08 Kesä 2009, 01:05

Sitä mä juuri toivonki, että kun Sami seuraavalla kerralla on jonkun kanssa, niin se perustuu rakkaudelle. Eli ei mitään sopimus avioliittoa tai kiristys hommelia.
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Lovers » 08 Kesä 2009, 01:06

Kripe kirjoitti:
Lovers kirjoitti:Joo mäkin haluaisin nähdä Samin sinkkuna. Sitten ne voisi rauhassa mennä treffeille Ej:n ja Lucasin kanssa, EJ:n erottua Nicolesta ja Lucasin erottua Chloesta. Sillä ne nyt on selvästi epäparit. Sitten Sami voisi rauhassa miettiä , että kumpaa se sitten enemmän rakastaa.


Näinhän se periaatteessa olisi paras, mutta siihen menisi aikaa, ja olen kärsimätön. :lol:


Joo en minäkään kestäisi odottaa niin kauaa!
Kuva]
Avatar
Lovers
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1849
Liittynyt: 30 Tammi 2009, 13:54
Lempihahmo(t): EJ,Mel, Dan, Philip ja Nate
Lempipari(t): Bope,EJami,Danloe

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja talitintti » 08 Kesä 2009, 01:09

Lovers kirjoitti:
Kripe kirjoitti:
Lovers kirjoitti:Joo mäkin haluaisin nähdä Samin sinkkuna. Sitten ne voisi rauhassa mennä treffeille Ej:n ja Lucasin kanssa, EJ:n erottua Nicolesta ja Lucasin erottua Chloesta. Sillä ne nyt on selvästi epäparit. Sitten Sami voisi rauhassa miettiä , että kumpaa se sitten enemmän rakastaa.


Näinhän se periaatteessa olisi paras, mutta siihen menisi aikaa, ja olen kärsimätön. :lol:


Joo en minäkään kestäisi odottaa niin kauaa!


Kärsimättömiä tässä kai on kaikki meistä. Ajatellaan vaan positiivisesti, että tässä sarjassa voi asiat tapahtua myös nopeasti jos hyvä säkä käy, mutta realistisesti ajatellen tällainen kuvio saatettaisi saada päätökseen piiitkän ajan päästä, joten minun kärsivällisyys ei ainakaan vielä ritä muuhun kuin jossitteluun. :)
Kuva
Avatar
talitintti
Kiriakisien omaisuuden perijä
Kiriakisien omaisuuden perijä
 
Viestit: 3284
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 23:02
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Lempihahmo(t): Sami, Mimi, Rex ja Lucas
Lempipari(t): Lumi, Remi, Shimi

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 10:53

Valitettavasti näyttää pahasti siltä, että Gracen kuolema aihettaa lisää kitkaa EJ:n ja Samin välille, sillä he alkavat tappelemaan Johnnyn huoltajuudesta. Ja EJ suunnittelee kostoa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 11:09

Ejfan kirjoitti:Valitettavasti näyttää pahasti siltä, että Gracen kuolema aihettaa lisää kitkaa EJ:n ja Samin välille, sillä he alkavat tappelemaan Johnnyn huoltajuudesta. Ja EJ suunnittelee kostoa.


Mahtavaa ! -.- Voi hitsi oikeesti. Just ku toivois että tapahtuis jotain.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 12:00

Kripe kirjoitti:
Lovers kirjoitti:Samilla on miehiä riittänyt yllin kyllin. Luulin todella, että EJ jäisi Samin viimeiseksi mieheksi.Mutta ei, pitihän sen rakastua taas uuteen mieheen, Rafeen. Tosi asiahan on se, että Sami rakastaa kaikkia kolmea(Ej,Lucas,Rafe), mutta ketä eniten? Mielestäni todennäköiemmät ovat EJ ja Lucas, koska nillä on lapsia.


Jep. Mutta Rafe on vain lohduttaja Samille. He eroavat kuitenkin lähiaikoina Gracen takia.
Niin, jäljelle jäävät EJ ja Lucas. Itse toki toivon, että Samin lopullinen mies tulisi olemaan EJ, mutta se jää nähtäväksi. Pahoin pelkään, että se kuitenkin saattaisi olla Lucas, sillä heillä on pitkä historia, ja he ovat aina jossain vaiheessa palanneet yhteen. Toisaalta Santo&Colleen viittaisi siihen, että EJ ja Sami on luotu toisilleen. Gracen kuolema luultavasti lähentää EJamia, ja siinä olisikin tilaisuus EJamille.


Olen samma mieltä siitä, että Samin ja Rafen suhde on pian historiaa. Santo ja Colleen juttu oli kyllä todellaa romanttista, kun mä oon tällänen romanttinen höperö.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 12:05

Muuten Ejfan, luitko tämän Samin auttamisjutun Huhuista? Kaikkihan huhut eivät aina pidä paikkaansa.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 12:07

Kripe kirjoitti:Muuten Ejfan, luitko tämän Samin auttamisjutun Huhuista? Kaikkihan huhut eivät aina pidä paikkaansa.

Olen lukenut sen muualtakin. Ja se pitänee paikkaansa.
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 12:13

Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Muuten Ejfan, luitko tämän Samin auttamisjutun Huhuista? Kaikkihan huhut eivät aina pidä paikkaansa.

Olen lukenut sen muualtakin. Ja se pitänee paikkaansa.


No mahtavaa. -.- No, toivotaan silti, että tämän jälkeen Sami ja EJ lähentyvät, luultavasti viimeistään silloin, kun saavat tietää, että Sydney on heidän lapsensa.
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Kesä 2009, 12:15

Kripe kirjoitti:
Ejfan kirjoitti:
Kripe kirjoitti:Muuten Ejfan, luitko tämän Samin auttamisjutun Huhuista? Kaikkihan huhut eivät aina pidä paikkaansa.

Olen lukenut sen muualtakin. Ja se pitänee paikkaansa.


No mahtavaa. -.- No, toivotaan silti, että tämän jälkeen Sami ja EJ lähentyvät, luultavasti viimeistään silloin, kun saavat tietää, että Sydney on heidän lapsensa.

Tuohan on kokonaan positiivinenjuttu, sillä sehän aiheuttaa Ej:n ja Nicolen paratiisiin säröjä. Mikä on aina positiivista!
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Samin Suhteet

ViestiKirjoittaja Kripe » 08 Kesä 2009, 12:17

Ejfan kirjoitti:Olen lukenut sen muualtakin. Ja se pitänee paikkaansa.

Kripe kirjoitti:No mahtavaa. -.- No, toivotaan silti, että tämän jälkeen Sami ja EJ lähentyvät, luultavasti viimeistään silloin, kun saavat tietää, että Sydney on heidän lapsensa.

Ejfan kirjoitti:Tuohan on kokonaan positiivinenjuttu, sillä sehän aiheuttaa Ej:n ja Nicolen paratiisiin säröjä. Mikä on aina positiivista!


On toki siinä mielessä, että vihaan EJolea. Mutta taas toisaalta se aiheuttaa EJamin välille hankausta.
Viimeksi muokannut Kripe päivämäärä 08 Kesä 2009, 12:27, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Kripe
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1521
Liittynyt: 28 Maalis 2009, 22:43
Lempihahmo(t): EJ & Sami
Lempipari(t): Ejami, Tanna... :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron