Hanskikaskäsi

Yleistä keskustelua sarjasta

Hanskikaskäsi

ViestiKirjoittaja Nicky » 08 Tammi 2007, 19:19

Hanskikaskäsi on ollut amerikassa joka on tehnyt monia rikoksia ja se on EJ ja Patrick. Jännittää nähhdä niiden toimet,mutta meillä on vielä pitkä aika :(
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja tellme » 08 Tammi 2007, 19:47

Pitäisikö tämän olla hansikaskäsi? tai siis o.O toi hanskikaskäsi kuullostaa vaan niin oudolta.

No anyway.. minäkin itseasiassa odotan innolla näitä tapahtumia. ^^
Minusta tämä juonenkäänne on ihan hyvä, ainakin parempi kuin tämä Jan-Shawn juttu, mikä pyörii Suomessa tällä hetkellä.

Mutta sitten toisaalta joskus musta vähän tuntuu, että Päivien Viemään historia toistaa itseään. Tämä saari hommelikin, niin heti tulee ne vanhat ajat mieleen, jolloin Stefano oli vallassa ja sitten nyt tämä hansikaskäsi tai mikä sitten onkaan, niin siitä taas tulee mieleen se vauvojen vaihto juoni.
On tainnut käsikirjoittajilta ideat loppua :D

Netistä olen kuullut/lukenut, että Päivien Viemäätä ei näytetä suomessa näin pitkälle, mutta sitä en sitten tiedä onko tähän uskomista o.O
Kuva
Avatar
tellme
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 155
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 20:47
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja Nicky » 08 Tammi 2007, 19:54

olen samaa mieltä
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Mirsk » 09 Tammi 2007, 19:20

:o No toivottavasti näytetään! Nyt on Päikkäreissä aika tylsät ajat. Ajattelen usein, että "Voi, kunpa Suomessakin oltaisiin jo menossa samassa kohtaa kuin Amerikassa."
Avatar
Mirsk
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 278
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Nicky » 09 Tammi 2007, 19:28

Jos eei näytetä niin päästän seuraavan vuorokauden ajan itkun...siis oikeesti eihän lopetettais...nyt on todellakin tylsiä aikoja. Netissäkaikeen ei kannata uskoa,mutta voi myös olla hyvin totta...toivottavasti sitä ei lopeteta :cry: :(Hups tää tul kaks kertaa...vahinkoja sattuu
Viimeksi muokannut Nicky päivämäärä 09 Tammi 2007, 19:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Nicky » 09 Tammi 2007, 19:28

Jos ei näytetä niin päästän seuraavan vuorokauden ajan itkun...siis oikeesti eihän lopetettais...nyt on todellakin tylsiä aikoja. Netissäkaikeen ei kannata uskoa,mutta voi myös olla hyvin totta...toivottavasti sitä ei lopeteta :cry: :(
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Mirsk » 10 Tammi 2007, 16:10

Minä itken kyllä monta päivää jos se lopetetaan! (No en ehkä sentään :) ) Odotan NIIN kovasti niitä esim. kun Marlena palaa kotiin saarelta ja hansikaskäsijuttua ja niitä.
Avatar
Mirsk
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 278
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Nicky » 11 Tammi 2007, 20:06

Minäkin odotan niitä mielelläni!Puhkean ihan innosta....
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja belle » 13 Tammi 2007, 19:36

samoi<3 :D mutta byääääääääää... kirsten vaihtu ;((( siksi en niin paljoo oota oikein mitään! ihan tyhmiä nää näytteliä vaihdokset! :D kaikki alkuperäiset takas<333
Kuva
Avatar
belle
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 35
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 22:55
Paikkakunta: espoo

ViestiKirjoittaja Nicky » 13 Tammi 2007, 19:41

Olen samaa mieltä. Charitylla ja Marthalla ei ole Bellestä haja eikä Bellen näyttelijä taitoja. Kirsten takaisiin ja muut vaihtuvat näyttelijät ja pois menevät!
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Mirsk » 14 Tammi 2007, 01:17

Niinpä, parasta olisi, jos pysyisivät aina samana. Mutta onneksi nuo vanhemmat näyttelijät eivät yleensä vaihdu. Paitsi no, Mickeyhän vaihtui :D No, mutta siis, juuri Phillip ja Belle ja Shawn ynnä muuta vaihtelevat, mutta olisipa se aika tyhmää, jos esim. Kate tai John tai vaikka Marlena vaihtuisi :D
Avatar
Mirsk
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 278
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Nicky » 14 Tammi 2007, 12:50

Jos Marlena yht äkkii vaihtuis jokskin 20 kymppiseks näyttelijäks esim niin ei ois kivaa!
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Mirsk » 14 Tammi 2007, 16:44

No ei kyllä :D

Mutta oikeasti, minä kauhistuin. Ajattelin, että "Mitä jos PV:n näyttäminen Suomessa todella lopetetaan!?" :cry: Sehän olisi aivan kamalaa! Nyt olen hirveässä paniikissa. Jos se uhataan lopettaa, niin minä menen paikan päälle sinne Nelosen tyyppien luo ja sanon suorat sanat.

Mutta ehkä sitä ei lopeteta. Toivossa on hyvä elää. :lol:
Avatar
Mirsk
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 278
Liittynyt: 06 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja Nicky » 14 Tammi 2007, 17:01

Toivossa kannattaakin elää:)
Kuva
Kuva
Avatar
Nicky
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 269
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:02

ViestiKirjoittaja SamiBrady » 01 Maalis 2007, 16:45

"Mutta sitten toisaalta joskus musta vähän tuntuu, että Päivien Viemään historia toistaa itseään. Tämä saari hommelikin, niin heti tulee ne vanhat ajat mieleen, jolloin Stefano oli vallassa ja sitten nyt tämä hansikaskäsi tai mikä sitten onkaan, niin siitä taas tulee mieleen se vauvojen vaihto juoni.
On tainnut käsikirjoittajilta ideat loppua"

niin, ja eikös salemissa oo ollut ennenkin joku sarjamurhaaja? jotenkin muistelen jostain lukeneeni.

ja mirsk, mä tulen sun kanssas sinne neloselle, jos dooli uhataan lopettaa! :D
Avatar
SamiBrady
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Helmi 2007, 22:32

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron