Sarja on paras !

Yleistä keskustelua sarjasta

Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Söpöliini <3 » 03 Marras 2007, 12:55

Olen seurannut sarjaa n. 3 vuotta. Aloin katsoa silloin kun sarjamurhaaja vapautti sen tiikerin sirkuksessa.. Minusta sarjaa alkaa parantua kun enää ei ole mitään murhajuttuja .. :roll:
Söpöliini <3
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Syys 2007, 14:55
Paikkakunta: Tikkurila

ViestiKirjoittaja angeleyez** » 05 Tammi 2008, 15:00

:shock:
Kuva
Avatar
angeleyez**
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02 Kesä 2007, 17:44
Paikkakunta: Asikkala

ViestiKirjoittaja päikkärifani » 10 Tammi 2008, 19:06

mä en eis muista oon mä ainakin 4 vuotta seurannut jo päivien viemää on vaan niin hyvä sarja ja parantuu vaan koko ajan :)
päikkärifani
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 8
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 18:26

ViestiKirjoittaja DHfan » 18 Tammi 2008, 23:22

Mieki aloin seurata sarjaa sen sarjamurhaaja tapauksen jälkeen, sitä ennen olin pidemmän aikaa seuraillut milloin ei ollut muita tekemistä, ja nykyään olen niin koukussa, etenkii Amerikan tapahtumiin :-D
Kuva
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

ViestiKirjoittaja satu » 24 Tammi 2008, 19:31

Itse olen seurannut Päikkäreitä niin kauan kuin niitä on Suomessa näytetty.. Koukuttava sarja <3 Ainoastaan Suomen tahtiin seuraan.
satu
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Tammi 2008, 17:33

ViestiKirjoittaja Marohn » 26 Helmi 2008, 10:29

Mäkin oon seurannut niin kauan kuin Suomessa on näytetty ja jäin heti koukkuun. Nykyisistä Suomen tapahtumista en erityisemmin pidä joten pyhitän päiväni Amerikan jaksoille :D
Avatar
Marohn
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 14
Liittynyt: 02 Maalis 2007, 20:57

ViestiKirjoittaja aenora » 26 Helmi 2008, 14:38

Mä aloin seuraan sillon, ku ne alko. En mä vielä jäänyt sillon koukkuun, mut katoin kuitenki joka päivä. Yhessä vaiheessa oli tauko, mut aloin taas katteleen.
aenora
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 19:47

ViestiKirjoittaja Marohn » 28 Helmi 2008, 22:39

Mullakin on ollut sileen aina välillä taukoja. Yhtäkkiä innostun, sitten kiinnostus lopahtaa. Kun alettiin näyttämään Suomessa, innostuin. Hetken päästä lopahti. Taas innostuin ja kun tuli nämä saari-sessiot, lopahti. Vuosi sitten innostuin Amerikan jaksoihin, muutaman kuukauden päästä lopahti. Sitten kolme viikkoa sitten löysin sarjan uudelleen <3 Ja nyttuntuu, ettei innostus meinaakaan loppua, tämä alkaa jo häiritä koulutyötä o.o
Avatar
Marohn
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 14
Liittynyt: 02 Maalis 2007, 20:57

ViestiKirjoittaja Narya » 29 Helmi 2008, 00:09

Aloin seuraamaan heti kun suomessa alettiin esittämään ja Amerikan jaksoja aloin sitten katsomaan joskus 2005 lopussa.

Mulla ei oikeastaan koskaan ole tullut mitään taukoja, välillä en jaksa millään katsoa mutta katson silti, välillä inhoan juonikuvioita, mutta katson silti. Tällä hetkellä nautin kovasti amerikan jaksoista, vaikka Suomessakin ollaan menossa kohti parempia juttuja.

On kivaa, katsoa ensin päikkärit neljästä viiteen ja illalla käpertyä sänkyyn ja katsella pari tuntia amerikan jaksoja. (Tosin menen aina välillä sekaisin Amerikan ja Suomen jaksoissa, eilenkin olin ihan ihmeissäni että mitäs tuo Chelsea noin rumasti puhuu Billielle) :lol:
Kuva
Avatar
Narya
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 30
Liittynyt: 28 Helmi 2008, 17:16

ViestiKirjoittaja :P » 11 Heinä 2008, 22:14

Aloin katsoa sarjaa kun Celeste näki jonkin kuoleman näyn. Samaan aikaan Marlena oli menossa tappamaan Alicea. Siitä asti oon ollu ihan koukussa. Amerikan jaksoja en ole muita katsonut kuin pari pätkää Ejamista Youtubessa. En yhtikäs mitään muuta.
Kuva

Kuva
Avatar
:P
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 220
Liittynyt: 11 Heinä 2008, 21:37
Paikkakunta: Kangasala

ViestiKirjoittaja eltsku » 22 Helmi 2009, 13:52

millä kanavalla ja mihi aikaa niit amerikanjaksoi on suomes näytetty/ja näytetää
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

ViestiKirjoittaja jansku » 22 Helmi 2009, 14:07

Ei niitä tule miltään kanavalta! Itse katson jaksot aina youtubesta!!
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja eltsku » 03 Maalis 2009, 10:19

okei,kiitti
eltsku
Uusi asukas Salemissa
Uusi asukas Salemissa
 
Viestit: 127
Liittynyt: 09 Joulu 2008, 21:47

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Anne » 29 Maalis 2009, 15:44

En ole tosiaan katsonut sarjaa pitkään aikaan mutta nyt on tullut sellainen olo että täytyisi taas alkaa katsomaan :-P Ehkäpä laitan digiboxiin tallentumaan huomisesta alkaen. Ei ole vaan mitään hajua että mitä sarjassa on tapahtunut, mutta enköhän aika pian pääsisi taas mukaan.
Kuva
Avatar
Anne
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 37
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 13:33

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Mosse » 29 Maalis 2009, 16:41

Anne kirjoitti:En ole tosiaan katsonut sarjaa pitkään aikaan mutta nyt on tullut sellainen olo että täytyisi taas alkaa katsomaan :-P Ehkäpä laitan digiboxiin tallentumaan huomisesta alkaen. Ei ole vaan mitään hajua että mitä sarjassa on tapahtunut, mutta enköhän aika pian pääsisi taas mukaan.


En tiedä, milloin olet sarjaa viimeksi katsonut, mutta voin laittaa tähän jotain isompia tapahtumia, joita on sattunut viimeisten kuukausien aikana.

Bo/Hope/Patrick
Bo ja Hope soutavat ja huopaavat suhteensa kanssa. Hope odottaa lasta Bolle, mutta Patrick lahjoi lääkärin valehtelemaan, että vauva on hänen. Bo sai potkut poliisista hyökättyään Patrickin kimppuun. Tällä hetkellä Bo yrittää todistaa, että Patrick on paha, mitä hän onkin. Patrick toimii yhdessä EJ:n kanssa. Yhdessä he ovat terrorisoineet Salemia "hanskakätenä".

Sami/Lucas/EJ/Austin/Carrie
Austin ja Carrie peuhasivat yhdessä Lucasin selän takana. Kun Lucas sai tietää tästä, hän jätti Carrien. Austin ja Carrie palasivat lopulta yhteen ja totuus Samin valheista paljastui vihdoin, kiitos hankakäden. He menivät naimisiin ja lähtivät Salemista. Samilla on ollut sutinaa EJ:n kanssa, mutta hän haikailee yhä Lucasin perään. Lucas päättikin vielä antaa Samille yhden mahdollisuuden.

Shawn/Belle/Mimi/Philip
Totuus Clairen isyydestä paljastui, jälleen kiitos hanskakäden. Shawn ja Belle odottivat yhteistä lasta kuten myös Philip ja Mimi, koska hanskakäsi vaihtoi heidän munasolupetrimaljansa. Belle menetti lapsen. Philip tajusi vihdoin, ettei Belle todella rakasta häntä ja lähti Salemista. Belle haikailee nyt Shawnin perään. Shawn otti ja erosi Mimistä, kun hänelle selvisi, että Mimi oli tiennyt totuuden Clairesta jo pidemmän aikaa. Nyt Shawn seurustelee entisen ilotytön, Willown, kanssa.

John/Marlena/Kate
John ja Marlena ovat palanneet yhteen. Marlena ehti olla kadoksissa jonkun aikaa hanskakäden juonien takia, mutta John pelasti hänet. Kate yrittää Lucasin erossa Samista. Hän on käskenyt EJ:n vietellä Samin, jottei tämä palaa Lucasin luokse. Siinä samassa hän on itsekin maannut EJ:n kanssa.

Max/Chelsea/Stephanie
Max jätti Chelsean, kun tämän uskottiin väärentäneen raportin, joka todisti Shawnin Clairen isäksi. Sen jälkeen Max ja Stephanie seurustelivat vähän aikaa, mutta Max haluaa erota hänestä. Chelsea taas yrittää saada vanhempansa yhteen.

Steve/Kayla/Billie
Steve ja Kayla palasivat Salemiin. Steve ei muista Kaylaa, joten hän on viime aikoina heilastellut Billien kanssa. Steve ja Kayla myrkytettiin ja tällä hetkellä he makaavat sairaalassa hengenvaarassa.

Jack/Jennifer/Frankie
Jack palasi kuolleista. Hän ja Jen palasivat yhteen ja muuttivat Lontooseen. Abby jäi Salemiin. Jen jätti Frankien, joka pyörii tällä hetkellä vielä Salemissa.

Abe/Lexie/Tek
Abe sai tietää Lexien ja Tekin suhteesta, kun hanskakäsi jätti hänelle lapun. Abe ja Lexie ovat sittemmin palanneet yhteen. Lexie sai potkut sairaalasta valehdeltuaan Carrielle Samin kiristyksen takia.
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron