Sarja on paras !

Yleistä keskustelua sarjasta

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Anne » 29 Maalis 2009, 19:52

Kiitos näistä! Kaikki olivat sellaisia joita en ole nähnyt. Nyt on parempi alkaa taas seuraamaan. Tuota Stepahanieta en ole vielä nähnytkään.
Kuva
Avatar
Anne
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 37
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 13:33

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja päivärifan » 04 Kesä 2009, 11:03

miten pystytte kattoo amerikan jaksoja? tykkää todella paljon sarjasta ja kiinnostaisi nähdä amerikanjaksojen tapahtumia...
päivärifan
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 12:34

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja jansku » 06 Kesä 2009, 17:30

päivärifan kirjoitti:miten pystytte kattoo amerikan jaksoja? tykkää todella paljon sarjasta ja kiinnostaisi nähdä amerikanjaksojen tapahtumia...

Esim. täällä foorumissa,Amerikan tapahtumissa on amerikanjakso linkit!
Kuva
Avatar
jansku
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 2876
Liittynyt: 28 Elo 2008, 14:50
Paikkakunta: Espoo
Lempihahmo(t): EJ, Tony, John, Marlena
Lempipari(t): EJami&Jarlena!

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja neitokorento » 11 Marras 2009, 21:28

Tuohon otsikkoon pystyn yhtymään. Päivien viemää on parhaimpia ulkomaalaisia sarjoja, joita olen nähnyt.

On kuitenkin kysymys, jotka vaivaa minua ja kysyn tämän niiltä, jotka ovat seuranneet sarjaa ihan alku minuuteilta alkaen.

- Nyt sarjaan on ilmestynyt nimi Colleen, joka on minulle tuiki tuntematon. Sen verran olen kuitenkin selvillä, että hän oli Brady-sukuun kuuluva ja on kuulemma syy Bradyn ja DiMeran välillä vimmaavaan sukuvihaan. Kuka tämä Colleen oikeastaan oli ja miten hän liittyy tähän vihaan ja mitä hänelle tapahtui?

Olen hieman ulkona, auttakaa hieman.
Avatar
neitokorento
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 11 Marras 2009, 20:12
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Mosse » 11 Marras 2009, 22:14

neitokorento kirjoitti:Tuohon otsikkoon pystyn yhtymään. Päivien viemää on parhaimpia ulkomaalaisia sarjoja, joita olen nähnyt.

On kuitenkin kysymys, jotka vaivaa minua ja kysyn tämän niiltä, jotka ovat seuranneet sarjaa ihan alku minuuteilta alkaen.

- Nyt sarjaan on ilmestynyt nimi Colleen, joka on minulle tuiki tuntematon. Sen verran olen kuitenkin selvillä, että hän oli Brady-sukuun kuuluva ja on kuulemma syy Bradyn ja DiMeran välillä vimmaavaan sukuvihaan. Kuka tämä Colleen oikeastaan oli ja miten hän liittyy tähän vihaan ja mitä hänelle tapahtui?

Olen hieman ulkona, auttakaa hieman.


Et ole missanut mitään. Colleenista alettiin puhua vasta viime viikolla (muistaakseni). Hänestä ei ole vielä paljastettu muuta kuin, että hän on isoisä-Shawnin isosisko ja Stefanon isän, Santon, rakastettu. Hänestä tullaan kertomaan lisää tulevissa jaksoissa. (Tässä on vähän sarjan pahaa tapaa uudelleenkirjoittaa historiaa :D )
Kuva
Avatar
Mosse
Ylläpitäjä
 
Viestit: 2953
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:10

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja neitokorento » 11 Marras 2009, 22:45

Kiitos tiedosta :) Joo, senkin muistan kuulleeni, että Colleen oli isoisä Shawnin sisko ja Stefanon isän rakastettu. Kiva jos en oo missannu mitään :D Toivottavasti sekin selvii joskus
Avatar
neitokorento
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 11 Marras 2009, 20:12
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Emma » 11 Marras 2009, 23:03

Minustakin sarja on/on ollut yksi parhaista, mitä olen ikinä katsonut. Varsinkin kaikki vanhat jaksot on jotain niin parasta. :-P

Täytyy kyllä myöntää, että tässä on välillä tosi tylsiä tapahtumia eikä aina jaksaisi katsoa, mutta esimerkiksi nykyään on niin hyvät ja kiinnostavat tapahtumat, etten halua missata yhtäkään jaksoa.
Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan
Avatar
Emma
Töissä Basic Blackissa
Töissä Basic Blackissa
 
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 15:57

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja DHfan » 18 Marras 2009, 15:27

Yhdyn mielipiteeseen noista vanhoista jaksoista, itte tuskin olisin koskaan näin pahasti jääny koukkuun ellen olisi youtubesta kattonu 80- & 90-lukujen tarinoita (etenkin J&M historia laajudessaan) :)
Avatar
DHfan
Dimeroiden kätyri
Dimeroiden kätyri
 
Viestit: 1575
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Catnip » 04 Joulu 2009, 19:16

Itse aloin katsomaan sarjaa joskus sen sarjamurhaajan aikoihin, ja aiempia jaksoja olen katsellut vain Youtubesta. Jäin heti koukuun kaverini kerrottua sarjasta (ja katsottuani muutaman vkon jaksot). Itsellänikin on ollut pari taukoa jolloin olen ns. "päässyt" koukusta, mutta nyt olen taas aivan koukussa. Ja Päivien viemää on kuitenkin kiinnostava sarja, jossa on hyviä näyttelijöitä, joten miksi yrittää edes päästä "irti" koukusta 8)
Ajattelin seuraavaksi mennä katsomaan Youtubesta noita 80, 90-luvun jaksoja, jotta olisin vielä vähän enemmän perillä näistä peruspareista, kuten Bopesta ja Jarlenasta :) Nykyään seuraan sarjaa siis lähes päivittäin...onneksi ;DD
Avatar
Catnip
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Marras 2009, 00:19

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja aaannn » 04 Joulu 2009, 22:12

Mä taisin alkaa seuraamaan joskus 2008 alussa vasta (: Silloin katsoin vaan satunnaisesti mutta nyt oon enempi koukussa.. ;)
Kuva
EJAMI forever <3
Avatar
aaannn
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 90
Liittynyt: 19 Marras 2009, 18:50

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja neitokorento » 08 Helmi 2012, 23:19

Miksei sarjaa enää ole näytetty? Ihmettelen vaan........ :? Sais kyl toisaalta alkaa ihan alustakin kun en oo koskaan ekoja jaksoja nähny.....
Avatar
neitokorento
Kahvilla Java Cafessa
Kahvilla Java Cafessa
 
Viestit: 22
Liittynyt: 11 Marras 2009, 20:12
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Ejfan » 08 Helmi 2012, 23:24

neitokorento kirjoitti:Miksei sarjaa enää ole näytetty? Ihmettelen vaan........ :? Sais kyl toisaalta alkaa ihan alustakin kun en oo koskaan ekoja jaksoja nähny.....

Ei tule enää ollenkaan. Täytyy seurata muualta :D
Kuva
Avatar
Ejfan
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 5967
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 21:39
Paikkakunta: Helsinki
Lempihahmo(t): EJ,Sami, John, Marlena, will, Sonny
Lempipari(t): EJami, J&M

Re: Sarja on paras !

ViestiKirjoittaja Shelle` » 25 Loka 2012, 21:28

Itse aloin seuraamaan sarjaa sarjamurhaaja-juonikuvion aikana (2005 tai 2006). Sarjassa ehkä eniten ärsyttää jatkuvat kolmio-draamat ja pahikset (kuten DiMerat). Muuten tää on aivan ihana sarja :sydästän
Kuva
Avatar
Shelle`
Yksi Hortoneista
Yksi Hortoneista
 
Viestit: 7699
Liittynyt: 26 Kesä 2008, 14:34
Paikkakunta: Lahti
Lempipari(t): Shelle, Lumi, Bope, Jarlena

Edellinen

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron